Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2008

Kυριακή με λιακάδα





ο δρόμος μπροστά από το παράθυρό μου

το βλέπεις το μπαλκόνι με το φαναράκι στο δεύτερο; δίπλα είναι το μπαλκόνι της δικής μου κουζίνας και πιο δίπλα τα 2 παράθυρα είναι από το δωμάτιό μου.


ο χώρος που βάζουμε τα ποδήλατα

και η βόλτα στη λίμνη λίγο πιο κάτω ξεκινά
















































όταν βγαίνει ο ήλιος το μόνο που θέλεις είναι να σηκώσεις τα ρούχα σου και να απορροφήσεις όσο περισσότερη από τη ζέστη και την ενέργειά του γίνεται. αυτή η εξέδρα μάλλον θα γίνει το αγαπημένο μου μέρος για ηλιοθεραπεία, εννοείται πως αποτελεί ιδιωτικό χώρο but who cares...



























6 σχόλια:

unapatatras είπε...

ένα έχω να πω:

ονειρεμένο!

δηλαδή μέχρι και σε ποδήλατο θα τολμούσα να ξανανέβω για να κάνω βόλτες εκεί που είσαι!

thanx for sharing baby!

(επίσης, μόλις έπεσα όλως τυχαία σε ένα ακόμα μπλογκ φινλανδικών εντυπώσεων: http://kyklos-twn-eidwlwn.blogspot.com/)

Ανώνυμος είπε...

σουπέροχες φωτογραφίες
σου ξυπνάει τον μπόμπ ρός μέσα σου

Ανώνυμος είπε...

pote tha valeis thn foto me to perouviano skoyfo kai ta ollandika tsokara ......

celsius33 είπε...

ένα θα σου πω, ΖΗΛΕΥΩ ΤΡΕΛΛΑ, η φαντασίωση του να μένω μέσα στη φύση, καθότι παιδί της επαρχίας με αρκετές παραστάσεις φυσικές, είναι βαθεία γραμμάνη στο ασυνείδητο μου. Δεν μπορώ να φαναστώ καλύτερη ζωή, μέσα στα δέντρα, να πηγαίνω δουλειά με το ποδήλατο, και αντί να τρέχω στις κουλτούρες και στα μπετά, να κάνω πράγματα στο χώμα, στο νερό, στο πράσινο. Είσαι πάρα πολύ καλά εκεί που είσαι, να το χαρείς με την καρδιά σου!!

xomeritis είπε...

δασική πεύκη, οξιές, σημύδες, έλατα, λιβελούλες (;) νερά (και ήλιος) τι άλλο θέλεις;

tifoeus είπε...

:)
ξέρεις την ανθρώπινη ψυχή να ημερεύει και να είναι ικανοποιημένη;
ας μην ανοίξουμε φιλοσοφικές κουβέντες καλύτερα, απλά θα σου πως είμαι πολύ ευχαριστημένος που αυτά τα αντικρίζω από κοντά.

όσο για τις λιακάδες πια...