Κυριακή 15 Μαρτίου 2009

περπατώντας στο νερό















άτσα καροτσάδα και με σκέιτ...




8 σχόλια:

Tales from the other side of town είπε...

πολύ ωραίες φωτογραφίες :-)

xryc agripnia είπε...

Γουσταρωωωωωωωωωωωωωωωωω!

xomeritis είπε...

Βαθειά κατάψυξη ακόμα.
Αλλά λιακάδα.
Μου φαίνεται πιο αργή η δική σου αντίδραση - αυτή του ερχομού. Νάναι καλά ο - πως τον είπαμε; - ο μικρός καλόγερος.

celsius33 είπε...

ταξιδέψαμε λίγο, τι όμορφες που είναι! Μα πότε λιώνουν εκεί οι πάγοι?

tifoeus είπε...

tales, μπα όχι κάτι το ιδιαίτερο, από κοκαλωμένα δάχτυλα που μπαινοβγαίνουν σε γάντια. το τοπίο είναι απλά ασυνήθιστο για τα μάτια μας.
:)

archive, φιλί πάνω στο tatooοοοοοοοοοοοοοοοοο

thomas, κοιμήθηκα βαριά, μερικές φορές ο καιρός με καλύπτει σαν κουκούλα, ξύπνησα αργά σήμερα και έξω χιονίζει. Θα έρθει και θα είναι ωραία...

celsius, ας του δώσουμε χρόνο είναι τόσο πολύς ο όγκος εξάλλου...εγώ να δεις ταξίδια που έκανα με τις δικές σου φωτό!

unapatatras είπε...

ομορφιές!

δροσερές!

η κούνια κάτω από τη γέφυρα έχει πολλή πλάκα!

κανένα συναπάντημα με τάρανδο; μόνο να τον τρως στην πίτσα ξέρεις;

φιλάκια μικρέ μου :-)

tifoeus είπε...

κοριτσάκι πότε είπαμε πας Βερολίνο, είναι μόνο 9 ώρες με τραίνο από Στοκχόλμη να ρθω να πιούμε καφέ;
εντάξει θα ταξιδέψω και ένα βράδυ με το καράβι αλλά αν κεράσεις το Κρουασάν θα το σκεφτώ πιο σοβαρά!

:))

So_Far είπε...

Την περασμένη εβδομάδα ήμουν "σχεδόν δίπλα", στο Arkhangelsk και μετά Murmansk.
Είχα παρόμοια εμπειρία στον Dvina. Επειδή χιόνιζε δεν μπόρεσα να δω αυτό τον καθαρό ουρανό που έχουν οι φωτογραφίες σου ( καλά μη ζητάω και πολλά )
Την καλημέρα μου, να προσέχεις και keep walking