Παρασκευή 12 Ιουνίου 2009

athens pride 2009


υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να σε κάνουν περήφανο κάθε μέρα. υπάρχουν κάποιες μέρες που είναι ωραίο να γιορτάζεις για κάτι στο οποίο δεν έχεις κανένα λόγο να ντρέπεσαι.
το να γνωρίζεις τον εαυτό σου και να τον αποδέχεσαι. ο μόνος τρόπος να τον αγαπήσεις ειλικρινά και να αφήσεις τους άλλους να σε αγαπήσουν το ίδιο. γιατί ο έρωτας είναι μοιρασιά, είναι χαρά, είναι ουσία μέσα στην ουσία της ζωής.

δεν θα είμαι εκεί για να χορέψω μαζί σας φέτος, θα είναι πολύ καλοί φίλοι μου όμως, όπως και το σταντ του πολύχρωμου πλανήτη. δεν θα πω μόνο πάρτε κανένα βιβλίο, όπως ο φίλος μου ο xomeritis, θα σας πω πως καμιά φορά, ένα βιβλίο αν δεν μπορέσει να σου αλλάξει τη ζωή, μπορεί να σου αλλάξει τον τρόπο που τη βλέπεις και τη σκέφτεσαι και αυτό μου έχει συμβεί.

ολόκληρο το βιντεάκι εδώ.

άψογες φωτό στο kousouri, πάντα από την unapatatras!!


7 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τί να γιορτάσεις περήφανα!; Το σημείο που βρίσκουν οι άλλοι για να σε ΄χτυπήσουν΄, να σε μειώσουν, να σε προσβάλουν και να σε ακυρώσουν!;

tifoeus είπε...

ένα από τα πιο όμορφα στοιχεία αυτής της εκδήλωσης είναι η έννοια της κοινότητας. έχω βρεθεί εκεί δυο φορές, στην αρχή ντροπαλά, μετά γιατί περνούσα καλά. έχει κάτι το ευφορικό και μια όμορφη αίσθηση ηλεκτρισμού και χαράς.
δοκίμασε το, και αν δεν περάσεις καλά ρίξε το φταίξιμο σε μένα. αν δεν έχεις παρέα θα βρεις εκεί.

σε καταλαβαίνω το να πάψει να σε πονάει, να σε μειώνει και να σε ακυρώνει η συμπεριφορά κάποιων άλλων είναι μια διαδικασία επίπονη.
όσο πιο γρήγορα καταφέρεις να το ξεπεράσεις, τόσο πιο ισορροπημένα θα μπορέσεις να ζήσεις. το κόμπλεξ άφησέ το να το έχουν αυτοί που το έχουν.
το περιβάλλον δεν είναι πάντα υποστηρικτικό μας, το θέμα είναι ότι και μεις κάτι πρέπει να κάνουμε γι αυτό και η αυτοσυνειδησία είναι μια καλή αρχή.

δες εδώ και εδώ για να μην νομίζεις πως απλά σου λέω μπούρδες

mahler76 είπε...

καλά ήταν χθές αν και είχα την εντύπωση πως δεν ήταν σαν πέρσι, εκτός κι αν το περσινό το βίωσα περισσότερο επειδή ήταν το πρώτο μου Pride.

tifoeus είπε...

σαν κάπως πιο δυναμικό να μου φαίνεται φέτος mahler. για να δούμε τι θα πουν οι οργανωτές και οι άλλοι επισκέπτες. ευχή παραμένει η γιορτή αυτή να αγκαλάσει κάποια στιγμή όλη την πόλη.

xomeritis είπε...

Από ότι διάβασα είχε χαθεί δυναμική φέτος, σε σύγκριση με πέρσι, αλλά δεν είναι δύσκολο να καταλάβει κανείς γιατί. Και του χρόνου νάμαστε καλά, αρκεί να αναδιπλώσουμε μέσα στη χρονιά δυνάμεις. Και όχι μόνο μέσα από blogs.

So_Far είπε...

Πέρασα να δω πώς είσαι και μου αρέσει τόσο πολύ αυτό που διαβάζω
Και ξέρεις, αν και straight νιώθω πολύ περήφανη που στην Αθήνα γίνεται Athens Pride σταθερά και συνειδητά γιατί πολύ απλά ο έρωτας είναι η ίδια η ζωή χωρίς υποκρισία.
Να περνάς καλά καλέ μου Tifoeus

tifoeus είπε...

φιλιά thomas και so_far