Τετάρτη 31 Δεκεμβρίου 2008

2009

ο χρόνος κυλά αντίστροφα γι άλλη μια φορά
δεν ξέρω τι είναι αυτό που μένει
δεν είμαι σίγουρος τι έρχεται
εκτός ίσως από ότι ήμαστε ζωντανοί

βάζω στο στόμα γραβιέρα κρήτης
και ανοίγω τα σακουλάκια με τους ξηρούς καρπούς,
λίγο ουίσκι στο ποτήρι και θα μου ετοιμάσω μια μερίδα βασιλική
από πατάτες τηγανητές, που μου έχουν λείψει πολύ
ενώ,
το κοκκινιστό ξεκουράζεται προς το παρόν στη δροσιά του ψυγείου

είμαι πάλι πίσω και όμως δεν είμαι σίγουρος ακόμα που πατώ
δεν ξέρω αν έχω πραγματικά επιστρέψει,
ξέρω όμως πως πολλά πράγματα που ο καθένας επιθυμεί
μπορεί να τα κάνει
και αυτό ήταν για μένα η πραγματικότητα της χρονιάς που πέρασε

δεν θα κοροϊδέψω το εαυτό μου με λόγια αγάπης
για το μεγαλείο της ανθρώπινης ύπαρξης,
η προσωπική μου εμπειρία είναι πως αποτελούμε όντα γεμάτα
με ανάγκες και επιθυμίες
και πως στην άκρη της ηπείρου αυτό που άκουσα στη
σιωπή του μυαλού μου, ήταν απλά η αναπνοή μου

καλή χρονιά
με υγεία και ευτυχία για όλους
με χιούμορ που μπορεί να απαλύνει
και που μπορεί να υπάρξει καταλύτης στις πιθανές δυσκολίες

το finnish way
η διεύθυνση, τα στελέχη, οι εξωτερικοί συνεργάτες και λοιπό προσωπικό
σας εύχονται ευτυχές το 2009
και πιείτε και ένα ποτό ακόμα στην υγειά σας
:))

7 σχόλια:

celsius33 είπε...

welcome back iris, happy new year!

tifoeus είπε...

καλώς σας βρίσκω cel, καλή χρονιά!!

Tales from the other side of town είπε...

καλή-καλή χρονιά!

tifoeus είπε...

καλή και ευτυχισμένη tales!!

So_Far είπε...

και πως στην άκρη της ηπείρου αυτό που άκουσα στη
σιωπή του μυαλού μου, ήταν απλά η αναπνοή μου


Ακριβώς αυτό!
Welcome back και καλή χρονιά

tifoeus είπε...

:)
σε ευχαριστώ
καλή χρονιά so-far!!

xomeritis είπε...

Wow! Τώρα το είδα αυτό.

Καλή χρονιά με πολλούς διαλογισμούς!